פנו אלינו:

1700-50-18-50

מי ורדים טהור ג׳לאל

₪ 27.90
-
1.00
+
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

קוקוס טחון - 100 גרם

-
100.00  גרם
+
₪ 2.50

אגוז מלך פרימיום - 100 גרם

אגוזי מלך רווים בחומצא אלפה לינולנית, חומצת שומן בלתי רוויה מסוג אומגה 3 החיונית לתהליך הביולוגי של הגוף. כיוון שהגוף לא יכול לייצר אותה, עליו לצרוך אותה ממקורות מזון שונים לחומצת השומן יש תפקיד חשוב בבנית תאי מוח ושמירה על תפקודו. האגוזים מכילים רמות גבוהות של אשלגן, ברזל, מגנזיום, אבץ וויטמין E שתורמים למניעת דמנציה ומחלות לב.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90

שעועית ברבוניה - 100 גרם

שעועית ברבוניה היא שעועית ורדרדה,עם עיטורים אדומים. אמנם לאחר הבישול העיטורים דוהים אבל לוקח לה פחות זמן להתרכך מלאחיותיה החדגוניות. פשוט מבשלים עד שהיא רכה מאד אבל לא מתפרקת ואז מסננים היטב. כמו כל יתר הקטניות, שעועית הברבוניה עשירה בחלבונים ומינרלים כגון סידן וברזל ומכילה כמויות גדולות של ויטמינים מקבוצה B וחומצות אמיניות. השם "קטניות" הוא גם מקור שמם הלטיני והאנגלי של הכליות - Kidneys, הדומות בצורתם לשעועית‏‏. מוצא השעועית מצוי במרכז אמריקה, שם גודלה על ידי הילידים עוד בזמן העתיק. עם גילוי אמריקה הגיעה השעועית לאירופה וכיום היא נפוצה בכל העולם. השעועית משמשת מרכיב מרכזי ואף עיקרי למאכל החמין לשבת, בעדות שונות. במקסיקו ובדרום ארצות הברית השעועית נחשבת למאכל הלאומי - בייחוד שעועית ברוטב עגבניות חריף עם צ'ילי. מחית שעועית מטוגנת היא תוספת המלווה מנות מזון רבות במקסיקו. טיפ: כדי לבשל שעועית יבשה יש להשרותה כשעה לפני הבישול במים רותחים או לזמן ארוך יותר במים קרים.
-
100.00  גרם
+
₪ 1.50

כוסמת ירוקה - 100 גרם

הכוסמת עשירה בברזל, באבץ ובסלניום. בכוסמת נמצא גם נוגד החימצון רוטין. הכוסמת משמשת ברוסיה ובמזרח אירופה להכנת דייסה מלוחה (קַ‏אשֵה) ופנקייק רוסי (בליני), וביפן משתמשים בה להכנת אטריות הסובה. ברפואה הסינית נחשבת הכוסמת מנקה ומחזקת את המעיים משפרת תאבון וטובה לטיפול בדיזנטריה ושלשול כרוני.
-
100.00  גרם
+
₪ 1.50

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X