פנו אלינו:

1700-50-18-50

שעועית ברבוניה - 100 גרם

₪ 1.50
-
100.00 גרם
+
שעועית ברבוניה היא שעועית ורדרדה,עם עיטורים אדומים. אמנם לאחר הבישול העיטורים דוהים אבל לוקח לה פחות זמן להתרכך מלאחיותיה החדגוניות. פשוט מבשלים עד שהיא רכה מאד אבל לא מתפרקת ואז מסננים היטב. כמו כל יתר הקטניות, שעועית הברבוניה עשירה בחלבונים ומינרלים כגון סידן וברזל ומכילה כמויות גדולות של ויטמינים מקבוצה B וחומצות אמיניות. השם "קטניות" הוא גם מקור שמם הלטיני והאנגלי של הכליות - Kidneys, הדומות בצורתם לשעועית‏‏. מוצא השעועית מצוי במרכז אמריקה, שם גודלה על ידי הילידים עוד בזמן העתיק. עם גילוי אמריקה הגיעה השעועית לאירופה וכיום היא נפוצה בכל העולם. השעועית משמשת מרכיב מרכזי ואף עיקרי למאכל החמין לשבת, בעדות שונות. במקסיקו ובדרום ארצות הברית השעועית נחשבת למאכל הלאומי - בייחוד שעועית ברוטב עגבניות חריף עם צ'ילי. מחית שעועית מטוגנת היא תוספת המלווה מנות מזון רבות במקסיקו. טיפ: כדי לבשל שעועית יבשה יש להשרותה כשעה לפני הבישול במים רותחים או לזמן ארוך יותר במים קרים.
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

חומוס ענק בולגרי - 100 גרם

החומוס הוא אחד מהקטניות הראשונות ששימשו למאכל אדם. מוצאו הוא ככל הנראה בצפון הודו, והוא תורבת במזרח התיכון בסביבות 3000 לפנה”ס, קטנייה עשירה זו ומשמשות כחומר גלם למאכל הלאומי הפלפל. גרגירי החומוס עשירים בחלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ומינרלים נוספים החיוניים לבריאות העצם: אבץ ונחושת. כמו כן, גרגירי החומוס עשירים בחומצה פולית החיונית לבנית דנ”א וחומצות אמינו שמאוד חשוב לפני ובמהלך הריון. חומוס אינו משמין עשיר בחלבון ומעורר תחושת שובע עקב הסיבים התזונתייים המצויים בו.
-
100.00  גרם
+
₪ 2.50

בוטנים קלוים עם מלח - 100 גרם

הבוטנים גדלים מתחת לאדמה בתוך תרמיל עצי, כל תרמיל מכיל בדרך-כלל זוג זרעים. הבוטנים נאכלים כשהם קלויים ומומלחים, מבושלים במי-מלח, או ללא עיבוד כלל. הם משמשים לייצור חטיפים (דוגמת "במבה" או "קבוקים"), ממרחים (דוגמת חמאת בוטנים) ומוצרי מזון שונים נוספים. השמן המופק מהם משמש לעתים לטיגון. בוטנים מכילים שפע של ויטמינים ומינרלים כגון ויטמין B1, ויטמין B2, ויטמין B3, ויטמין B6, אבץ, אשלגן, זרחן, מגנזיום, נחושת וסידן. גם הערך הקלורי שלהם גבוה.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90

תירס גבישי דק - 100 גרם

מקורו של התירס במרכז אמריקה, שם נאכל במגוון צורות במשך מאות שנים. הראשונים לגדל תירס היו שבט המאיה ועוד שבטים אינדיאניים באותו אזור. בנוסף בני המאיה האמינו שהאדם עשוי מתירס. עם גילוי יבשת אמריקה במאה ה-15, הופץ השימוש בתירס לכל העולם.
-
100.00  גרם
+
₪ 0.59

שקד ישראלי מתוק טבעי - 100 גרם

הפיצוחים שלנו עוברים קלייה איחודית עם חומרי גלם הטובים ביותר המעניקים לכם את הטעם הנפלא והמיוחד.
-
100.00  גרם
+
₪ 5.90₪ 4.90

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X