פנו אלינו:

1700-50-18-50

טבעי לא קלוי

מיין לפי
הצג בעמוד

אגוז ברזיל - 100 גרם

זרעי העץ מכונים "אגוזי ברזיל" ולעתים גם "שקדים ברזילאיים". זרעי עץ האגוז הברזילאי, עשירים במיוחד במינרל נוגד החימצון סלניום - אגוז אחד מספק כמעט פי שנים מהקצובה היומית המומלצת למבוגרים. אגוזי ברזיל גם עשירים באשלגן, בברזל (שישה אגוזי ברזיל מכילים אותה כמות ברזל כמו בירך עוף), באבץ ובויטמין E. לצריכתם מיוחסת חשיבות בשמירה על בריאות הלב.
-
100.00  גרם
+
₪ 8.90

אגוז לוז שלם - 100 גרם

אגוזי לוז מכילים חלבונים, סיבים תזונתיים, סידן, ברזל, אשלגן, מגנזיום, זרחן, ויטמין E. מדובר מאגוז שמכיל כמות מכובדת של שומן שיכולה להגיע עד 65 אחוזי שומן, אך הרוב המוחלט של השומן באגוזי הלוז הוא שומן בלתי רווי. אגוזי לוז כמעט ולא מכילים נתרן או סוכר. ניתן לאכול אותם טריים או קלויים, להשתמש בהם לבישול ובעיקר לקינוחים, עוגות, ציפוי בשוקולד, ממרחים וקדומה, וליהנות לא רק מטעם נפלא אלא גם ממרכיבים תזונתיים עשירים ובריאים.
-
100.00  גרם
+
₪ 4.90

אגוז מלך פרימיום - 100 גרם

אגוזי מלך רווים בחומצא אלפה לינולנית, חומצת שומן בלתי רוויה מסוג אומגה 3 החיונית לתהליך הביולוגי של הגוף. כיוון שהגוף לא יכול לייצר אותה, עליו לצרוך אותה ממקורות מזון שונים לחומצת השומן יש תפקיד חשוב בבנית תאי מוח ושמירה על תפקודו. האגוזים מכילים רמות גבוהות של אשלגן, ברזל, מגנזיום, אבץ וויטמין E שתורמים למניעת דמנציה ומחלות לב.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X