פנו אלינו:

1700-50-18-50

אורז אדום - 100 גרם

₪ 1.29
-
100.00 גרם
+
האורז האדום, סוג אורז אשר נאכל עם קליפתו וללא ליטוש, מתאים לשילוב עם כל ירק מבושל, פירות יבשים, אגוזים ועשבי תיבול. עשיר בסיבים תזונתיים, חלבון, סידן וברזל מכיל כמות גבוהה של רכיבים נוגדי חימצון.
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

שיבולת שועל דק - 100 גרם

שיבולת שועל נחשב למזון מאוד בריא ומזין. בארץ גדלים 6 זנים של דגנים. לשיבולת ערך תזונתי גבוה וערך קלורי נמוך. הדגן מכיל כמות גדולה של ויטמינים, חומצה פולית החשובה בעיקר לילדים ונשים הרות, סידן, אבץ, ברזל, אשלגן, מכיל חלבונים חיוניים, סיבים תזונתיים מסיסים ובלתי מסיסים המסייעים בהורדת ערכי טריגליצרידים וכולסטרול בדם. הסיבים משרים תחושת שובע ומסייעים בתחזוקת מערכת העיכול ושיפור התפקוד שלה. לשיבולת שועל ערך גליקמי נמוך.
-
100.00  גרם
+
₪ 0.69

עדש שחור - 100 גרם

מקור העדשים השחורות הוא מצרפת. העדשים עשירים בחלבון ומכילים הרבה סיבים תזונתיים, מגנזיום, סידן, ברזל, ויטמינים A ו B1 וגם חומצה פולית העדשים לא מכילים גופרית, ולכן שלא כמו שאר הקטניות הן קלות לעיכול (עם פחות תופעות לוואי) העדשים מסייעים לשמירה על רמת סוכר קבועה בדם, מורידים את הכולסטרול בדם,ומאזנים את לחץ הדם וכך מסייעים להורדת הסיכוי ללקות במחלות לב.
-
100.00  גרם
+
₪ 1.60

אגוז מלך פרימיום - 100 גרם

אגוזי מלך רווים בחומצא אלפה לינולנית, חומצת שומן בלתי רוויה מסוג אומגה 3 החיונית לתהליך הביולוגי של הגוף. כיוון שהגוף לא יכול לייצר אותה, עליו לצרוך אותה ממקורות מזון שונים לחומצת השומן יש תפקיד חשוב בבנית תאי מוח ושמירה על תפקודו. האגוזים מכילים רמות גבוהות של אשלגן, ברזל, מגנזיום, אבץ וויטמין E שתורמים למניעת דמנציה ומחלות לב.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90₪ 2.90

עדש ירוק - 100 גרם

ישנם סוגים רבים של עדשים הנבדלים זה מזה בגדלם ובצבעם. כולן בעלות ערך תזונתי גבוה. עדשים עשירות בחלבון, בסיבים ובברזל והן קלות לעיכול מקיטניות אחרות, לכן הן משמשות חומר גלם מרכזי במטבח הצמחוני.
-
100.00  גרם
+
₪ 1.20

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X