פנו אלינו:

1700-50-18-50

חליטת ג'ינג'ר קינמון

₪ 9.90
-
100.00
+
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

זנגביל / ג'ינג'ר דל סוכר - 100 גרם

טעמו של הג’ינג’ר מזכיר טעם של לימון חריף. אכילתו, מקטינה את הסיכוי לחלות בטרשת עורקים. מומלץ לילדים שסובלים מבחילות בזמן נסיעות לאכול ג’ינג’ר לפני הנסיעה. הוא אחד האמצעים היעילים למניעת בחילות בהריון. סגולות רפואיות: לסובלים מקור - הג’ינג’ר ידוע כממריץ זרימת דם פריפריאלית ולכן מומלץ לסובלים מקור. מערכת העיכול - ג’ינג’ר בעל טעם חזק ונחשב כמחמם ולכן ממריץ עיכול. מסייע נגד הקאות ( לנשים בהריון מותר עד חודש שלישי), לשלשולים. כמו כן הג’ינג’ר מועיל במיקרים של התקררות ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90

תירס גבישי דק - 100 גרם

מקורו של התירס במרכז אמריקה, שם נאכל במגוון צורות במשך מאות שנים. הראשונים לגדל תירס היו שבט המאיה ועוד שבטים אינדיאניים באותו אזור. בנוסף בני המאיה האמינו שהאדם עשוי מתירס. עם גילוי יבשת אמריקה במאה ה-15, הופץ השימוש בתירס לכל העולם.
-
100.00  גרם
+
₪ 0.59

חומוס ענק בולגרי - 100 גרם

החומוס הוא אחד מהקטניות הראשונות ששימשו למאכל אדם. מוצאו הוא ככל הנראה בצפון הודו, והוא תורבת במזרח התיכון בסביבות 3000 לפנה”ס, קטנייה עשירה זו ומשמשות כחומר גלם למאכל הלאומי הפלפל. גרגירי החומוס עשירים בחלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ומינרלים נוספים החיוניים לבריאות העצם: אבץ ונחושת. כמו כן, גרגירי החומוס עשירים בחומצה פולית החיונית לבנית דנ”א וחומצות אמינו שמאוד חשוב לפני ובמהלך הריון. חומוס אינו משמין עשיר בחלבון ומעורר תחושת שובע עקב הסיבים התזונתייים המצויים בו.
-
100.00  גרם
+
₪ 2.50

אגוז מלך פרימיום - 100 גרם

אגוזי מלך רווים בחומצא אלפה לינולנית, חומצת שומן בלתי רוויה מסוג אומגה 3 החיונית לתהליך הביולוגי של הגוף. כיוון שהגוף לא יכול לייצר אותה, עליו לצרוך אותה ממקורות מזון שונים לחומצת השומן יש תפקיד חשוב בבנית תאי מוח ושמירה על תפקודו. האגוזים מכילים רמות גבוהות של אשלגן, ברזל, מגנזיום, אבץ וויטמין E שתורמים למניעת דמנציה ומחלות לב.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X