פנו אלינו:

1700-50-18-50

קוסקוס לבן - 100 גרם

₪ 1.80
-
100.00 גרם
+
קוסקוס הוא מאכל צפון אפריקאי וסיציליאני מסורתי, העשוי גרגרי סולת העוברים התפחה על ידי מים בתהליך של אידוי. סוגי קוסקוס שונים נבדלים בגודל גרגרי הסולת (דק, בינוני ועבה) אותו קובעים בעזרת מסננות מתאימות ובסוג התבלון של גרגרי הסולת בתהליך האידוי עצמו, או בסופו.

 סולת היא דגן טחון בטחינה דקה, בדרך כלל חיטה.

גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

בורגול עבה - 100 גרם

בורגול הנו השם הערבי למזון ים-תיכוני העשוי מגרגרי חיטה מבושלת, שיובשה ונגרסה. מאכלים נפוצים העשויים מבורגול הם קובה מטוגנת, סוג של מג'דרה - בורגול מבושל עם עדשים ושמן וסלט הטאבולה הנעשה מבורגול מושרה ומרוכך בליווי ירקות ועשבי תיבול.
-
100.00  גרם
+
₪ 1.00

שקדים קלויים - 100 גרם

הפרי הוא בית גלעין, החלק הנאכל העיקרי הוא הזרע, אך לעתים אוכלים את הפרי הצעיר בשלמותו, כאשר יש לו עדיין ציפה ירוקה וחמצמצה, והקליפה שמתחתיה עוד לא התקשחה. שקדים עשירים בשומן בלתי רווי, אשר חשוב לבריאות הלב וצריך להיות השומן העיקרי בתזונה שלנו. שקדים עשירים גם בסידן: בעשרים יחידות יש סידן כמו בשליש כוס חלב. בנוסף, הם מכילים ויטמין E, ברזל, אבץ, סיבים תזונתיים ופיטוסטרולים - חומרים צמחיים דמויי כולסטרול אשר מסייעים בהורדת רמות הכולסטרול בדם. צריכת שקדים כחלק מתפריט מאוזן יכולה לסייע בהגנה מפני מחלות לב וכלי דם והם נחשבים ברפואה העממית כמקלים על צרבת. השקדים משמשים כתוספת למאכלים רבים, מבשרים ועד אורז, סלטים ועוגות. מהשקדים המולבנים מכינים מרציפן או משקה שקדי - רוזטה.
-
100.00  גרם
+
₪ 8.90

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X