פנו אלינו:

1700-50-18-50

מעדן לייט - 500 גרם

₪ 24.90
-
1.00 יחידה
+
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

שיבולת שועל עבה - 100 גרם

תמונה של שיבולת שועל דק - 100 גרם שיבולת שועל נחשב למזון מאוד בריא ומזין. בארץ גדלים 6 זנים של דגנים. לשיבולת ערך תזונתי גבוה וערך קלורי נמוך. הדגן מכיל כמות גדולה של ויטמינים, חומצה פולית החשובה בעיקר לילדים ונשים הרות, סידן, אבץ, ברזל, אשלגן, מכיל חלבונים חיוניים, סיבים תזונתיים מסיסים ובלתי מסיסים המסייעים בהורדת ערכי טריגליצרידים וכולסטרול בדם. הסיבים משרים תחושת שובע ומסייעים בתחזוקת מערכת העיכול ושיפור התפקוד שלה. לשיבולת שועל ערך גליקמי נמוך.
-
100.00  גרם
+
₪ 1.00

תמר אמרי - 100 גרם

היתרונות הבריאותיים של התמר התמר הוא הפתרון המושלם לתאווה שלנו לטעם המתוק. מדובר על אלטרנטיבה בריאה, מזינה ולא פחות חשוב מכך – דלת שומן, למגוון רחב של מזונות מתוקים וקינוחים. תכולת הסיבים הגבוהה במיוחד של התמר תורמת לכך שמדובר על פרי בעל אינדקס גליקמי נמוך מאוד. המשמעות היא שהסוכר שבתמרים נספג באיטיות רבה מאוד לדם וכך נוצרת תחושת שובע לטווח ארוך מאוד. תכולת הסיבים הגבוהה תורמת גם לשיפור תפקוד ובריאות מערכת העיכול. התמרים מכילים כמות גבוהה של פוליפנולים שנחשבים לנוגדי חמצון פוטנטיים בצורה בלתי רגילה. לפיכך, צריכה נאותה של תמרים מסייעת להפחתת הנזקים של הרדיקלים החופשיים, להאטת תהליך ההזדקנות ואף תורמת להפחתת הסיכוי לחלות בסוגים מסוימים של גידולים סרטניים. היחס בין כמות הנתרן הנמוכה לכמות האשלגן הגבוהה בתמר עומד על 1:500 בממוצע. כיום ידוע שככל שהיחס בין הנתרן לאשלגן בתזונה גבוה יותר, כך קטן הסיכוי לחלות במחלות לב וכלי דם בדגש על יתר לחץ דם. מעבר לכל זה, ניתן להשיג תמרים במשך כל ימי השנה, קל לשאת את התמרים לחופשה, לעבודה, לבית הספר או לגן וכן קל מאוד לשלב את התמרים במגוון רחב של מנות ומאכלים.
-
100.00  גרם
+
₪ 2.90

צימוק אוכמניה - 100 גרם

אוכמניות מכילות יותר מ-40 תרכובות בעלות פעילות נוגדת חמצון. צבען הכחול של האוכמניות נובע מפיגמנט הנקרא אנתוציאנידין שהוא אחד מרכיבי המזונות הבריאים ביותר במלחמה נגד הזדקנות מוקדמת. אנתוציאנידין הוא נוגד חמצון פעיל. אוכמניות עשירות גם בסיבים תזונתיים, ויטמינים A ו-C, ברזל וחומצה פולית. מחקרים שבוצעו על אוכמניות הראו שהן עשויות לחזק את הראיה ולסייע בשמירה על צינור שתן בריא. מחקרים נוספים אף הראו שצריכה יומיומית של אוכמניות משפרת את שיווי המשקל, הקואורדינציה ואת הזיכרון קצר הטווח. נמצא כי האוכמניות מחזקות את צינוריות הדם ומסייעות לגוף לשמור על רמות בריאות של כולסטרול. כמו כן, הוכחה יעילותו של הצמח לגבי מחלת הסוכרת. מגן על הלב, נלחם בסרטן, משפר זיכרון, מנטרלים את ההשפעה של הורמני לחץ ומונע עצירות.
-
100.00  גרם
+
₪ 3.90

תערובת ג'עלה חמוציות - 100 גרם

תערובת מסורתית שנקלית בקלייה קלה לשמירה על ערכים תזונתיים של המוצר, ניתן למצוא בתערובת : קשיו , פיסטוק מקולף , סויה , שומשום , חמניה מקולפת , דלעת מקולפת וחמוציות .
-
100.00  גרם
+
₪ 7.90

ברוכים הבאים לרשת חממה בעיר, חממה המקורי!

X